Saturday, July 18, 2009

Join Kelas Kek Lapis

KELAS-KELAS

Salam Ahad... hari ni sedikit free untuk cerita skit2...

Dr Ipoh - Perda - P. Buntar - Perda ... itu la perjalanan kami anak beranak . Jalan- Jalan Mencari Ilmu. Last week aku telah join kelas kek lapis dan fondant (sabtu & Ahad) di Inasaly Bakery http://inasalybakery.blogspot.com/ . Ni yang dipelajari pada hari pertama Sabtu (11 Jul 09) :

Kelas kek lapis bersama k noli yg kukenali semasa d situ... Setiap org yg aku jmpa aku ambik byk benda yg positif drp mrk utk dijadikan rkn motivasi aku...Kek ini memerlukan kesabaran yang sgt tinggi.. setakat nak cepat memang kek ni tak akan menghasilkan kek yg cantik dan sedap... Sebenarnya dah lama aku msuk ke blog ina ni... aku sgt kagum dengan semangatnya, ketelitiannya... kek2nya memang best... semasa aku di kelasnya, aku dijamu dgn brownies...emmm...fuhh mmg best sgt2...akupun mmg gile kek2 ni...
Kelas kek fondant
Hr kedua kelas fondant...fondant biasa tengok tp , tk pernah buatpun..Kelas berdua dgn Liza dr SP... Liza si toke kek part time (he he mmg ramah Liza ni, kelas jd ceria..) dah pernah/biasa buat fondant... terkial gak uli...mcm serikpun ada...tp aku suka benda2 berseni ni...jd, aku akan buat fondant ni gak smpai jadik..

Ni hasil fondant hasil tunjuk ajar ciksu Inasaly..hehe...mmg seni si ina ni..

No comments:

Post a Comment