Friday, June 12, 2009

Busy lagik...

Salam...

Minggu ni agak busy dengan kerja harian lepas cuti2 Malaysia hari tu... ingat nak upload gambar2 semasa bercuti hari tu, tapi belum sempat lagi...he..he...

tapi dalam dok busy2 hari tu sempat la aku menjual 11 paket muffin dalam 2 hari tu...he hee...benda dah minat dan suka, sumua boleh jalan....

kul 9 malam aku dah ngadap aneka mak nenek bhan2 nak buat muffin...ahh pedulikan letihku...janji semua yang aku buat ini dapat merungkai kekusutan dan ketensenan aku seharian di pejabat dan di site..........

Kelmarin aku siapkan 5 peket muffin perisa pisang dengan coklat.... kelima2 bungkus setiap satu ada 6 muffin habis dibeli oleh my fren...

so semalam, yang belum sempat merasa, aku bawak 6 peket lagi perasa vanilla dengan pisang lagi... semua licin...

banyak galakan yang aku terima....memang aku terharu... thanks for the support...

Ada teman2 yang nak tengok gambar2 kek yang dipelajari dgn k zati hari tu
So skroolllll di bawah ye....

No comments:

Post a Comment